Inlagd

Hej på er! 
Hoppas ni har det bra. Här så är jag inlagd på sjukhuset för de ska åter igen testa en ny metod för mitt sår och stomi på magen, hoppas det blir bättre med detta. Börjar bli riktigt less på att de stomin och såret ska läcka, tycker det kan räcka med cancern. Annars så rullar livet på bra förutom detta. Vad gör ni? Tell me! Hoppas ni får en fin kväll. Kram
 
Vardag | |
#1 - - Maddis:

Håller tummarna stenhårt för att denna metod ska fungera!! Du har mycket nog ändå som du skriver.. mums vad gott med sådan iskaffe 😋 Jag har precis vattnat alla växter, det tog sin tid 😅 Nu ska här packas inför bröllopsresan som går till pampampampampampam *trumvirvel* göteborg och Liseberg med barnen😂👍🏼 Hoppas vi kan gå på bio på fredag då!

Älskar dig! 😘❤️😘❤️😍❤️

Svar: Tack min älsklings kusin/bästis. Men vad duktig du är! Åh vad roligt med Liseberg!😍 det hoppas jag med behöver en maddi dos av din och min humor!😘 älskar dig i massor!!!😍😘❤
Sandra Lövdahl

Upp