Onsdag

Mina bästisar <3
 
Hej vänner!
Hoppas ni har det bra. Jag mår bra och har haft några bra dagar efter en depp period. Har haft mello mys hos kusinen, sen en fika i stan med pappi, och igår hängde jag hos mammi.. Så försöker göra något varje dag för att inte deppa ihop totalt. Idag var det läkar besök hemma som gick bra och snabbt, skönt för gillar inte alls att de kommer, vet inte varför riktigt men det påminer så mycket om min sjukdom. Förresten vill ni att jag skriver mer om min sjukdom? Det är iallafall de inläggen som får mest gillningar, låt mig veta bara att kommentera på :) Nu ska jag bara slappa framför tvn. Hoppas ni får en fin kväll.Kramar 
 
Vardag | |
#1 - - Michelle ^^ 💕:

Jag älskar dej 💕

Svar: O jag älskar dig hjärtat
Sandra Lövdahl

#2 - - Madde:

Saknar dig!!!! Nu bara måste vi ju ses snart hjärtat!!! ❤❤❤

Svar: Saknar dig med!! Kom hit någon dag om du är ledig?💕💕
Sandra Lövdahl

Upp