Måndag

 
Hej på er!
 
Hoppas ni mår fint. Jag mår sådär har varit på stan en sväng och fick bara med mig en tunika, tänkte inte på att det var en klämdag idag så mycket folk på stan, gillar inte det riktigt. Annars så har jag varit lite ego och tagit avstånd från det mesta. Har behövt landa i att jag faktiskt är sjuk och har blivit så ledsen när jag inser vad jag gå igenom. Känns så jobbigt att vara egoistisk så jag får skuldkänslor, så svårt att sätta ord på allt detta så jag blir helt förvirrad av allt. Längtar till slutet av veckan då jag har lite inplanerat med två fantastiska vänner,  hoppas det hjälper mig att tänka på annat. Nu ska jag nog nät shoppa lite har inga sommarkläder. Hoppas du får en fortsatt bra dag. Kram
 
 
Vardag | |
#1 - - Helen:

Du är inte ego gumman sista du är! tänk aldrig så om dig själv . Du är sån fin människa finns inget ont i dig! ❤️ Finns alltid här om du behöver prata dag som natt 💕💕

Svar: Tack fina vännen <3
Sandra Lövdahl

Upp