Recension av ORIGINS GinZing!

 

Nu har jag testat denna ögonkrämen från Origins i 2 veckor, tänkte berätta för er lite om den.
Denna krämen skall hjälpa mot trötta ögon, mot mörka ringar, påsar, och vara energigivande. Jag håller med om allt, den hjälper verkligen. Jag får ibland påsar på morgonen och det kan vara lite "puffigt". När jag tvättat ansiktet, och applicerat denna , då känner jag mig vaken igen! Den är också lite ljusreflekterande. Så den pigger upp blicken direkt. Jag fick ett prov på denna ögonkrämen med en kicks beställning och var tvungen att köpa den i stor förpackning för gillade den verkligen! Lite dyr kankse men ibland får man unna sig tycker jag ;)

Origins produkter innehåller naturliga och certifierade ekologiska ingredienser och 100 procent naturliga eteriska oljor. De innehåller inte parabener, ftalater, propylenglykol, mineraloljor, PABA, petrolatum, paraffin, DEA eller animaliska ingredienser.
 
Mode & Skönhet | |
Upp